środa, 2 października 2013

MIŁOŚĆ JEST ESENCJĄ

Miłość jest sednem wszystkiego. Miłość jest esencją. Miłość jest ostatecznym celem, jedynym rzeczywistym celem. Inne cele, mniej ważne, takie jak szczęście, poczucie bezpieczeństwa, sukces, władza i bogactwo, nic nie znaczą, nic nie są warte bez miłości. (...) Żyjemy dla miłości. Kiedy kochasz, życie działa jak sprawny mechanizm; kiedy nie kochasz, rozsypuje się w kawałki. Miłość jest atrakcyjna. Przyciągasz wspaniałe rzeczy, kiedy wybierasz miłość. Miłość to raj... (...) Miłość może tylko kochać. Miłość nie umie ranić. Jeśli coś rani, nie jest miłością. Rani jedynie lęk, że nie jesteśmy kochani. Rani jedynie nasz opór przed miłością. Rani jedynie nasz brak wiary w miłość. Robert Holden

Podpisuję się pod tymi słowami całym sercem, szczególnie dziś, w rocznicę mojego ślubu. I dziękuję mojej Miłości, za to, że jest... i że mogę dla Niej żyć...


2 komentarze:

  1. Jak tu cicho i bezpiecznie . . .
    Wyczekuję powrotu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo cichutko u mnie ostatnio. Nie do końca jest to zamierzone, ale przyjmuję to, co przychodzi do mnie, nawet tę ciszę, która widocznie jest mi potrzebna. Nie jest to też izolacja, bo zaglądam do Ciebie i na inne blogi. I myślę, że już za niedługo zacznę pisać systematycznie. A potrzeba mi do tego pewnego narzędzia, które będzie tylko moje ;)

      Usuń