poniedziałek, 9 września 2013

ABC PRAWDZIWEGO SZCZĘŚCIA

O szczęściu napisano już wiele. Wiele też zostanie jeszcze o nim napisane. A tak naprawdę cóż więcej pisać, skoro szczęście nosimy w sobie, tylko tak często o tym zapominamy. Dziś postanowiłam nieco przełamać konwencję tego bloga i podzielić się niedawno znalezionym w sieci plakatem "ABC prawdziwego szczęścia", proponując małą zabawę z przymrużeniem oka. Wystarczy odnaleźć swoje inicjały i... już wiadomo, na czym powinniśmy się skupić, by odnaleźć prawdziwe szczęście. 

Moje inicjały to JZ, czyli powinnam: wyskoczyć poza strefę mojego komfortu i skończyć z negatywnością... Hmmm, może nad tym pierwszym mogłabym trochę popracować, ale ta druga rada moim zdaniem się mocno zdezaktualizowała!!! A może się mylę...? ;)

Jakie są Wasze inicjały? Jeśli macie ochotę, podzielcie się w komentarzach tym, nad czym Wy "powinniście" się skupić w drodze do osiągnięcia prawdziwego szczęścia!

4 komentarze:

  1. W moim przybadku podwójne B :) no i zgadza się szczególnie z BE PRESENT, być tu i teraz duża sztuka do opanowania :) BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, być tu i teraz, to wyzwanie dla każdego. Ale tylko praktyka czyni mistrza, więc życzę powodzenia!!! :)))

      Usuń
  2. Jak mogłam przegapić tak fajną i pożyteczną zabawę . . . ?
    To z pewnością zapewni mi szczęście :

    M - medytować codziennie , osiągać cele
    S - uśmiech , sen , upraszczać
    E - świeże jedzenie

    W 100 % się zgadzam. Dzięki za przypomnienie : ) !

    OdpowiedzUsuń