poniedziałek, 22 lipca 2013

KSIĘŻYC I MARZENIA

Dziś pełnia księżyca, czas magiczny, twórczy, ale również mroczny. Niektórych światło księżyca wzrusza, innych hipnotyzuje, jeszcze innych magnetyzuje. Już od wczoraj można obserwować piękną lunę na niebie. Ale to dzisiaj świeci stuprocentowym swoim światłem. Podobno według czarownic z Gór Świętokrzyskich podczas pełni księżyca można marzyć i wszystkie marzenia, zarówno te cichutko wyszeptane, jak i te głośno wypowiedziane, spełniają się zawsze! Także wydobądźmy z głębi serc nasze marzenia, niezależnie od tego, czy ktoś wierzy w gusła, czy też nie. Marzyć warto!!! A przy okazji znajdźmy czas na chwilę zadumy nad tym, jak piękny jest ten świat... 

4 komentarze:

  1. Wypowiedziałaś życzenie? Ja tak...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś nie ma pełni a ja i tka mam marzenia :):):) wypowiadam je i wiem, że się spełnią :):) dziękuję, że jesteś :):) dziękuję za marzenia :):) dziękuję, że się spełniają, bo czyż to nie marzenie mieć takich ludzi wokól siebie :):) BG

    OdpowiedzUsuń
  3. A zatem marzenie się spełniło i teraz jest już darem, za który możemy być wdzięczni! I ja dziękuję, że jesteś :) A marzyć możemy dalej, codziennie, i to jest piękne, że nie musimy się w nich ograniczać. To właśnie w nich cały czas jesteśmy wolni :)

    OdpowiedzUsuń