poniedziałek, 8 lipca 2013

WARSZTATY Z GURU (1)

Wlasnie dobiega konca pierwszy dzien warsztatow. Jestem spokojna i zrelaksowana, ale tez radosna i zadowolona. Zanim jednak oddam sie zasluzonemu sennemu odpoczynkowi, opisze krotko esencje dzisiejszych zajec:
1. Nasz guru, pan Chandra M. Bhandari, to niewielkiej postury mezczyzna, ale z wszechstronna wiedza i charyzma. Przyblizyl nam dzis historie jogi, opowiedzial o tym, jak wazny jest oddech i poprowadzil cwiczenia pozwalajace zrozumiec techniki oddechu i swiadomosc wlasnego ciala. Samych asan bylo dzis niewiele, ale jutro doswiadczymy ich dostatecznie.
2. Wyklad o ajurwedzie poprowadzila dzis dr Dhananji, do ktorej na konsultacje umowilam sie na czwartek. Dowiem sie, jaka dosza jestem i czy wedlug medycy ajurwedyskiej cos mi dolega. Mysle, ze ajurweda bedzie kolejnym kierunkiem moich zainteresowan.
3. Czas wolny, ktory mamy miedzy zajeciami i posilkami, jest ograniczony, ale udalo mi sie chwile posiedziec na lawce w parku, w cudownie cieplym sloncu, wsrod zapachu kwitnacych lip i lawendy i poczytac "Modlitwe" Osho.
4. Skoro mowa o jedzeniu, to mamy mozliwosc sprobowania podczas warsztatow kuchni hinduskiej, ajurwedyjskiej. Musze przyznac, ze jest calkiem smaczna. I choc nazw potraw tu teraz nie przytocze, to chetnie dowiem sie czegos wiecej o tej kuchni w najblizszych dniach.
Namaste
Ps. Oto wizerunek slonia na mojej poduszce, ktory zwiastuje pomyslosc i szczescie. Czego i wszystkim zycze :-)

4 komentarze:

  1. Ćwicz tam za nas ćwicz, ucz się za nas ucz co byś nam tu potem wiedzę przekazała :) dobrze, że Ci tam dobrze, korzystaj ile sie da i wracaj do nas rozpromieniona :)Basia B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wlasnie mam zamiar. Wiele jeszcze przede mna do poznania, ale tutaj robi sie duzy krok do przodu. Dziekuje za energetyczne wsparcie :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Czuć w twoich słowach ten spokój, cieszę się razem z Tobą, dziękuję za dobrą energię i już czekam na to co nam przywieziesz :):) Beatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dziekuje za dobre mysli! Bedzie sie czym dzielic po powrocie. Pozdrawiam :-)

      Usuń